StarOffice (off-topic)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 29 11:36:06 CET 1997

    SD:  Chodi to rychle ? Ja mam k Tk a interpretum vubec vrozeny
    SD: odpor.

Tk neni interpret, ale knihovna, jestli se nepletu.
Co se tyce interpretovanych jazyku, v nekterych pripadech jejich
pomalost nemusi vadit.  Mnohdy byva dulezitejsi rychlost napsani
programu, ktera je pro nektere typy aplikaci u skriptovacich jazyku
*vyrazne* vyssi nez treba v pripade C.  To je myslim idea Petra Snajdra
-- jestli ma vubec nejaky Linux-Office vzniknout, tak je to mozne pouze
pri programovani ve skriptovacim jazyce typu Python.

    SD: Nebylo by lepsi napsat grafickou knihovnu s rychlosti Atheny,
    SD: ale s lepsim vzhledem.

Zkuste GTK.  Vypada to celkem rozumne a mozna se v tom (na rozdil od
Atheny) da programovat.

    SD: QT se mi zda prilis M$ je velka a pomala.

Hlavni problem je ten, ze Qt je take non-free.

    SD: Motifu je velky, ale alespon je to standart.

Nicmene take non-free (i kdyz s lesstifem pry jiz nektere aplikace chodi
celkem rozumne) a navic se v tom programuje stejne straslive jako v Athene.

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.