Jak na Expect

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Prosinec 31 00:42:46 CET 1997

On Sun, 28 Dec 1997, Petr Simek wrote:

> ktery se naloguje na ftp host a stahne soubor. Tento funguje s ftpd
> ale kdyz ho trochu poupravim tak aby misto *Name*:* ocekaval *login:*
> tak to sice zada uzivatelske jmeno ale na vyzvu Password: uz nic neudela.
>
> Nemuzu na nic prijit - napadlo mne jestli to neni terminalem, ze posila
> nejake esc sekvence ktere expect zmatou. Kdyz jsem ale zkusil pouze
> zasilat znaky sekvenci typu :
>
> spawn telnet machine
> send "jmeno\r"
> sleep 2
> send "heslo\r"
> sleep 2
> [...]

Pokud by to nekoho zajimalo - nakonec jsem to vyresil. Napred jsem to
jeste chvili zkousel s perl-em (Net::Telnet) ale slo to jeste hur.
Tak jsem se vratil k expect-u . A problem byl v tom ze jsem znaky
pocitaci (jmeno a heslo) zadaval moc rychle. Tedy - zrejme login
kontroluje rychlost s jakou jsou jednotlive znaky zadavany a kdyz je to
moc rychle, tak si asi mysli ze jde o crackovaci program a kasle na to.
Pakarna - kdyz jsem dal vypis send s parametrem -h (human actually typing)
tak to zaclo fungovat - bohuzel v man login se o tomhle nedoctete.

S pozdravem