HW problem SoYo - 3Com

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Sobota Únor 1 00:56:43 CET 1997

Podobne jsem bojoval toto pondeli: server, ktery kolega vybavil 3c900,
takze jsem si pro ucely instalace pujcil jednu 3c509. Nesla ani za boha,
pak jsem se koukal, ze byla nekdy z roku 1992, revize snad A a mozna ani
to ne. Proste stary kus, chovajici se (v Linuxu) podivne.

Po instalaci pomoci nejake letite WD 8... karty to s 3c900 a novym
jadrem (driver verze 0.37) na "pomalem" ethernetu zije v pohode.
(Druha 3c900, kterou jsem se pokousel hodit do jineho - zbastelenho -
serveru, se sice najde, ale bez jakekoliv znamky zavady karta nebezi.)

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria