Kolik MB RAM na RH4.0

Petr Vicherek petr na ied.com
Sobota Únor 1 00:57:03 CET 1997

Lukas Kumpera wrote:

> Zajimalo by me, jestli nekdo provozuje RedHat4.0 na
> 5x86/133Mhz/S3trio64. Staci vam 20MB pameti nebo mate pocit, ze byste
> potrebovali vice? Ja jen chci vedet, kolik bych si mel koupit.
> Predpokladam, ze na tom jedete iXy.
>
> Dik za kazdy nazor.
>
>                                                       Lukas Kumpera
>

> P.S. Zatim jsem v tady v konferenci necetl, ze by 5x86 nebo S3trio64
> mely nejake specificke problemy, takze doufam, ze budou behat O.K.

  I 16Mbyte funguje, ale hodne to swapuje a je to ponekud pomalejsi.
Kdyz se natahnou XFree, tak je 16M ram uplne plnych, Netscape potrebuje
asi ty dalsi 4, chcete-li aby vam to behalo ryhcleji. Uplne miminun je
8Mbyte, ale potom se Cwindows opravdu vlece jako slimak.
    Vice nez 32 je asi zbytecny prepych.

--
                                                     Petr Vicherek

 Gloria in excelsis Deo et in terra pax hominibus bonae voluntatis