Paralelni port EPP

Vladimir Myslik xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Sobota Únor 1 08:57:16 CET 1997

In article <199701311050.LAA28210 na atrey.karlin.mff.cuni.cz>, you wrote:
>Hi,

>   Prakticky zadna tiskarna vubec EPP neumi, jakoz ani Linuxovy printer
>driver -- pokus byl port nastaven tak, ze umel _pouze_ EPP, tisknout
>pres nej pochopitelne neslo. Nektere BIOSy ovsem nabizeji moznost "EPP" a
>ve skutecnosti to znamena "SPP/EPP", pres coz by jiz tisknout slo.
>
>   Mimochodem, nedavno jsem zacal pracovat na uplne novem printer-driveru
>pro Linux, ktery by jiz mel umet pouzivat ECP, FIFO-mod, DMA a jine
>vymozenosti, jako napriklad obousmerne mody. Zatim je ve vyvoji, ale
> [...]

Ja tady mam verzi lp.c do kernelu 2.0.XX ktera umi tisknout s ECP porty tak
ze to pouziva FIFO a preruseni. S EPP porty to umi jen to fifo (polling). Je
to znatelne rychlejsi nez polling pres normalni poaralelni port.
Funguje i jako modul.

			LADA

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik