Tisk DVI na tiskarne Epson-24pin

Vladimir Myslik xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Středa Únor 5 02:55:16 CET 1997

In article <Pine.LNX.3.93.970203180940.248C-100000 na klet>, you wrote:
> [...]
>emulujici Epson LQ-860 a  IBM Proprinter X24E.
>
>Rekl jsem si: ,,prece nebudu naveky tisknout v dosemulatoru
>pomoci bezkonkurecniho EmTeXovskeho dvidrv pana Mattese?''
>Zjistil jsem vsak, ze na jehlicky uz se ve svete zrejme nehraje.
>GS 2.6.1 sice emuluje epson, ale neumi posunovat papir a tiskne jen
>a jen na Letter, pricemz kvalita tisku se s vystupem Mattesova dvidrv
>neda srovnavat.
>
>O1:
>   Nemate nekdo, prosim, pozitivni zkusenosti s tiskem
>   DVI souboru na jehlove tiskarne Epson-LQ(24pin)?

Mne to funguje. Mam starku 24 jehel (to je fuk) a v epson modu to tiskne ok.
v /etc/printcapu mam tohle:

ps24:lp=/dev/lp2:sd=/usr/spool/lp1:sh:mx#0:\
             :df=/etc/dvieps:\
 #            :df=/etc/pseps:\
             :if=/etc/pseps24:

ps24 je nazev pro 24 jehlovou tiskarnu (ps znamena postscript ale umi to pres dvips
i dvi)

/etc/dvieps

#!/bin/sh
dvips -f | \
                   /usr/bin/gs -q -dSAFER -sDEVICE=eps9high -r120x216 \
                   -dNOPAUSE -sOutputFile=- -

/etc/pseps24

#!/bin/sh
                   /usr/local/bin/gs -q -dSAFER  -sDEVICE=epson -r360x180 \
                   -dNOPAUSE -sOutputFile=- -

Mozna jsem na neco zapomnel....pouzivam verzi4.0.3 gs nebo tak - tu posledni.
ty stare co jsou i v slackware na epsonu ufiknou zacatek a konec stranky (asi 1 cm).

>Predem dekuji za jakoukoli odpoved.
>		Michal Kocer

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik