Ad: Adaptec 2940UW

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Neděle Únor 2 16:32:43 CET 1997

On Sun, 2 Feb 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> 2.0.28 - ale uz to xodi - problem je teraz LILO - ktoremu sa akosi na SCSI
> vobec nexce - ako ho tam dostat ???
>
> Respektive: Ako bootovat Linux zo SCSI disku ???
> Ale len seriozne !!! (ziadny dos a loadlin a pod.)

V posledni dobe jsem delal dva Linuxy na SCSI diskach. Jeden na Adaptecu
2940 a druhy na DPT. Disky byly ruzne, jenom tam byly pouze SCSI.
Pomerne podrobne jsem prosel celou dokumentaci a zkusil i davat Lilu
volby, ale ani na jednom SCSI jsem to nerozjel. Proto byl vzdy resenim
LOADLIN, ve druhem pripade dokoce bootovani z diskety.
Jakmile dam nekam IDE disk, LILO jede bez problemu. Z toho mi vyplyva zaver
zaver, ze se LILU na SCSI vubec nechce.

R.V>

> 					thx, mathew
>
> P.S. Rozxodil som to tak, ze som tam dal zatial obycajny motherboard,
>      s tym zazrakom od Intelu - MARL-om  sa pohram neskor...

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |