SCSI & LILO (was Re: Ad: Adaptec 2940UW)

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Neděle Únor 2 19:04:58 CET 1997

> Pomerne podrobne jsem prosel celou dokumentaci a zkusil i davat Lilu
> volby, ale ani na jednom SCSI jsem to nerozjel. Proto byl vzdy resenim
> LOADLIN, ve druhem pripade dokoce bootovani z diskety.  Jakmile dam
> nekam IDE disk, LILO jede bez problemu. Z toho mi vyplyva zaver zaver,
> ze se LILU na SCSI vubec nechce.

Posledni dobou mam pocit, ze jsem sakra dite stesteny: od prosince jsem
instaloval Linux na ctyri PC (1xNCR, 3xAHA2940, PCI ASUS MB), jediny mel
problemy s instalaci Lila (jedna ze tri FTP instalaci Redhatu 4.0), po
stazeni opravenych instalacnich disket to slo. To zbyle byla posledni
verze nemeckeho S.U.S.E Linuxu.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria