SCSI & LILO

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Pondělí Únor 3 02:06:57 CET 1997

Michael Mraka pise:

> S timto bych dovolil polemizovat :-). Ja osobne prave sedim u stroje, kte=
> ry
> ma pouze SCSI disk a bootuje z nej, jak jinak, bezproblemove lilem.=20

rovnez si dovoluji polemizovat. spravuji 3 linuxy, kazdy ma pouze SCSI disky
a radice 2940, 2940AU, 3940W a ze vsech lilo bootoje naprosto v pohode.

> Jina vec je, ze je to z prapuvodni distribuce Slackware, a kdyz jsem se p=
> okusil
> nainstalovat RedHat tak bylo lilo jednou z 230 veci, ktere nefungovali.

ja jsem instaloval RH uz bezmala na 10 pocitacu, na nekolika jsem i
upgradoval a az na dva pripady, kdy se neinstalovalo lilo jsem zadnych 230
problemu nezanzamenal. v prvnim pripade se situace vyresila tim, ze jsem si
stahnul aktualni 2 instalacni diskety (mimochodem v Debianu jich potrebujete
5), v druhem pripade jsem do instalacky nabastlil nove jadro, ale uz ne
moduly. i presto se RH - az na lilo - nainstaloval korektne. stacilo pak jen
pomoci cat vytvorit /mnt/etc/lilo.conf a bylo po problemu. pri dalsi
instalaci jsem dobastlil i ty moduly a instalace probehla korektne. jak
jednoduche je v RH upgradovat instalacky (2, vlastne staci jen 1nu).

> Propagatorum RH bych tedy popral at to za ne verze 4.1 vyresi (neberte si=
>  to=20
> osobne) a ostatnim doporucil Debian (coz by vam ostatne rekl i pdm :-).

jo, kolega ho tu na dva pocitace instaloval a vzdycky mu to trvalo tak pul
dne. jednou prohlasil, ze jenom musi vymontovat disk a jenom jeden soubor
tam nahraje primo pres jiny pocitac a pak uz to pojede jako hodinky.

> --mm                                                             Michael =
> Mr=E1ka

leo

p.s. ano, chapu, ze to nebyla vina Debianu, ale ani v RH neni zadnych 230
chyb. a ukazte mi distribuci naprosto bez chyb! nechci vyvolavat zbytecne
flame wary, proto neuvedu zadne z podstatnych fakt, proc je RedHat lepsi nez
Debian. no dobre, na to predchozi proc zapomente. ale priznivci Debianu by
si svoje jen stezi pravdiva tvrzeni mohli taky odpustit.

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/