SCSI & LILO

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Neděle Únor 2 20:14:01 CET 1997

> Pomerne podrobne jsem prosel celou dokumentaci a zkusil i davat Lilu
> volby, ale ani na jednom SCSI jsem to nerozjel. Proto byl vzdy resenim
> LOADLIN, ve druhem pripade dokoce bootovani z diskety.  Jakmile dam
> nekam IDE disk, LILO jede bez problemu. Z toho mi vyplyva zaver zaver,
> ze se LILU na SCSI vubec nechce.

S timto bych dovolil polemizovat :-). Ja osobne prave sedim u stroje, ktery
ma pouze SCSI disk a bootuje z nej, jak jinak, bezproblemove lilem.
Jina vec je, ze je to z prapuvodni distribuce Slackware, a kdyz jsem se pokusil
nainstalovat RedHat tak bylo lilo jednou z 230 veci, ktere nefungovali.
Propagatorum RH bych tedy popral at to za ne verze 4.1 vyresi (neberte si to
osobne) a ostatnim doporucil Debian (coz by vam ostatne rekl i pdm :-).

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael