Ad: Adaptec 2940UW

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 3 11:19:22 CET 1997

Petr Her~man wrote:
> Tak za prve, mate tam taky nejake IDE?
> Pokud ano, musite ho v BIOSove CMOSce disablovat.
> Jde o to, ze ten disk, ze ktereho chcete bootovat (jedno jaky OS)
> musi BIOS chsapat jako disk C:
>
> Pokud je toto splneno, musite mit NAVIC pri konfigurovani LILO
> tento IDE disk FYZICKY odpojeny. To je moje letita zkusenost,
> kterou si neumim dost dobre vysvetlit, pred casem jsem sem
> o tom psal, ale nikdo na to dosud nereagoval.
No ono by stacilo nemit podporu IDE disku v jadre, protoze pak by je
linux nenasel a nemyslel by si (opravnene) ze jsou predrazeny SCSI
zarizenim (nezavisle na nasteveni BIOSu). Bohuzel podpora IDe neni
jako modul, takze se v pripade instalace LILA neda odehrat; proto je
potreba bud nabootovat jadro bez podpory IDE a/nebo disky fyzicky
odpojit.

> Zdravi
> 	Petr H.

david kostal (kron na fi.muni.cz)