Ad: Adaptec 2940UW

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Únor 3 08:38:26 CET 1997

> 2.0.28 - ale uz to xodi - problem je teraz LILO - ktoremu sa akosi na SCSI
> vobec nexce - ako ho tam dostat ???
>
> Respektive: Ako bootovat Linux zo SCSI disku ???
> Ale len seriozne !!! (ziadny dos a loadlin a pod.)

Tak za prve, mate tam taky nejake IDE?
Pokud ano, musite ho v BIOSove CMOSce disablovat.
Jde o to, ze ten disk, ze ktereho chcete bootovat (jedno jaky OS)
musi BIOS chsapat jako disk C:

Pokud je toto splneno, musite mit NAVIC pri konfigurovani LILO
tento IDE disk FYZICKY odpojeny. To je moje letita zkusenost,
kterou si neumim dost dobre vysvetlit, pred casem jsem sem
o tom psal, ale nikdo na to dosud nereagoval.

> 					thx, mathew

Zdravi
	Petr H.