Ad: Adaptec 2940UW

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pondělí Únor 3 13:23:31 CET 1997

Radek Vybiral <Radek.Vybiral.fei na vsb.cz> wrote:

> V posledni dobe jsem delal dva Linuxy na SCSI diskach. Jeden na Adaptecu
> 2940 a druhy na DPT. Disky byly ruzne, jenom tam byly pouze SCSI.
> Pomerne podrobne jsem prosel celou dokumentaci a zkusil i davat Lilu
> volby, ale ani na jednom SCSI jsem to nerozjel. Proto byl vzdy resenim
> LOADLIN, ve druhem pripade dokoce bootovani z diskety.
> Jakmile dam nekam IDE disk, LILO jede bez problemu. Z toho mi vyplyva zaver
> zaver, ze se LILU na SCSI vubec nechce.

To je nejake divne. Ja mam celkem 3 masiny (dve ve firme a jednu doma), zadna z
nich nema IDE disk, vsechny maji jen SCSI - ruzne kontrolery - 1542, 2742,
2940UW a na vsech jede LILO naprosto bez problemu. Nejstarsi je stara uz skoro
dva roky a pamatuje vselijake predpotopni verze Linuxu. Nejnadupanejsi ma
2940UW, 6 kusu disku (celkem 9.5GB), SCSI CD-ROM a DAT. Na vsech chodi LILO jako
z praku, bez jakekoli dalsi volby. Dokonce se pekne sdili i s WinNT 4.0.
Po pravde receno, nikdy mi nanapadlo, ze by s tim mohl byt nejaky problem.
Proste jsem to vzdycky nainstaloval a bylo.
V cem mate problem ? Co to dela ?

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *