Ad: Adaptec 2940UW

Pavel Just just na ais.cz
Pondělí Únor 3 17:16:59 CET 1997

On Mon, 3 Feb 1997, Pavel Korensky wrote:

> [...]
>
> To je nejake divne. Ja mam celkem 3 masiny (dve ve firme a jednu doma), zadna z
> nich nema IDE disk, vsechny maji jen SCSI - ruzne kontrolery - 1542, 2742,
> 2940UW a na vsech jede LILO naprosto bez problemu. Nejstarsi je stara uz skoro
> dva roky a pamatuje vselijake predpotopni verze Linuxu. Nejnadupanejsi ma
> 2940UW, 6 kusu disku (celkem 9.5GB), SCSI CD-ROM a DAT. Na vsech chodi LILO jako
> z praku, bez jakekoli dalsi volby. Dokonce se pekne sdili i s WinNT 4.0.
> Po pravde receno, nikdy mi nanapadlo, ze by s tim mohl byt nejaky problem.
> Proste jsem to vzdycky nainstaloval a bylo.
Pozivam Adaptec 2940 Ultra SCSI. LILO odmitalo zavest system, dokud
v nastaveni kontroleru byla zapnuta volba "Translation for great disk".
Po jejim vypnuti LILO zacalo fungovat. Podobne se chova i FreeBSD.
Disk ma totiz skutecnou geometrii 6509/5/48 a prepocitanout 2047/32/64. (2GB)
   Nazev volby je nepresny a bohuzel ted nemuzu tu masinu shodit a podivat se.
Jinymi slovy, Dela to nastaveni kontroleru.

                                 Pavel Just