RedHat 4.1

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Pondělí Únor 3 13:54:41 CET 1997

Zdravim vsechny

Tak jsem nainstaloval RedHat 4.1 , chodi skvele ale man par problemu .

1. PATH mam nastaveny takto :
   PATH=/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/usr/bin/mh

  takze kdyz jsem v nejakem svem adresari a chci spustit program tak
    mi bash nahlasi command not found. Nejak se musi do PATH nastavit ,
    aby bral i aktaalni adresar nejlepe hned pri startu , do jakeho
   souboru v /etc/ to mam napsat.

2. Apache www server chodi , ale jak nastavit aby chodil i s
  domovskeho adresare. V domovskem adresari mam v adresari html soubor
    index.html a presto to nechodi.

3. Shadow passwor mi zatim nejak nechodi.

Diky za rady

                  Petr Blaha