e2fsck run

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pondělí Únor 3 14:05:29 CET 1997

> Zdravim vsechny
>
> Vcera jsem "musel" resetovat linux. Mam na disku cerstve nainstalovany
> redhat. Zkousel jsem bezet e2fsck a zpousta depresivne varovnych hlasek
> prestala. Pri shutdownu linux hlasil nekolikrat EXT2: inode 1212xx?? bad
> coz k optimismu neprida. Stale vsak pri startu pise root partision /dev/sda2
>  not checked run e2fsck recomendly .  Nevite presnou syntaxi e2fsck a
> jak treba zjistit , ktere soubory byli poskozeny ?

 Nevim jak na Cervenem klobouku, ale na slakware stacilo lilu rici,
ze ma namontovat root jako read-only a on pred startem otestoval
partition pomoci e2fsck a pak ji premontoval na read-write.

Pokud toto nepomuze tak bych vyzkousel nabootovat z diskety. Root
budu mit na diskete nebo ramdisku a dat e2fsck /dev/sda2. Mozna to
chce jeste nejaky parametry (viz man e2fsck nebo e2fsck --help).
/dev/sda2 nesmi byt namountovana.

                    Zdravi
                                Vlada Michl

>  Cau a Diky za rady
>                               Petr Blaha

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *