Archivace

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 3 14:08:46 CET 1997

Chtel bych archivovat jeden soubor (cca 30 MB) kazdou noc na pasku,
je mi celkem jedno, ktery program pro to pouziji, ale mam takovy
zvlastni pozadavek a nemuzu najit, co by ho umelo splnit. Chci totiz
ten soubor uchovat ve vsech verzich, proste bych chtel na pasce mit
label 1.2.97 a soubor, 2.297 a soubor a tak porad dokola.
Proste bych potreboval mit moznost, kdyz se mne nekdo zepta "co bylo
v databazi 1.2.97" vyextrahovat soubor a znat odpoved.

diky a zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.