locales

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pondělí Únor 3 14:33:59 CET 1997

> Nazdar,
>  jako ten, kdo tuto debatu zahajil bych se primluvil za pouzivani
> cs_CZ.ISO8859-2 z duvodu nezavadeni dalsich standartu. Jako alias pak
> bych navrhoval cs. Na tomto aliasu zrejme tolik nezalezi, vsechny tri
> (cs,cz,czech) lze uvest do locale.alias.

    S timto bych souhlasil. cs_CZ.ISO8859-2, aliasy vsechny tri.

v http://www.inf.upol.cz/~michlv/WG15-collection.tar.gz
je to jiz opraveno na cs_CZ.ISO8859-2

> Jeste bych se vratil k
> umisteni jednotlivych lokalizovanych katalogu zprav programu.
> Adresar je asi tanto:
> /usr/share/locale/cs_CZ.iso88592/
> V tomto adresari se nachazi nekolik obycejnych souboru, mimo jine i
> LC_MESSAGES. Bohuzel jsem videl navrh, kde je doporuceno nastavit
> NLSPATH na /usr/share/locale/%L/LC_MESSAGES/%N.cat. Z toho vyplyva,
> ze obycejny soubor i adresar maji stejne jmeno. Nevite jak to resit ?

  Toto umisteni jsem nekde vycetl. On totiz pokud se vytvori adresar
  /usr/share/locale/cs_CZ.iso88592/LC_MESSAGES a nasledne se spusti
  localedef, tak puvodni soubor LC_MESSAGES je vytvoren jako soubor
/usr/share/locale/cs_CZ.iso88592/LC_MESSAGES/SYS_LC_MESSAGES.
Katalogy je pak take mozno umistit do do adresare LC_MESSAGES.

Toto funguje i s ostatnimi soubory LC_. Pokud budou s misto techto
souboru adresare jsou soubory umisteny do techto adresaru s predponou
SYS_

> Jeste co se tyka souboru LC_MESSAGES: pri generovani (localedef) v
> nem jsou uvedeny ceske ekvivalenty yes/no. Stejne definice se pak
> objevuji v nekterych katalozich zprav(napr. fileutils.cat). Ma to pak
> znamenat, ze soubor LC_MESSAGES byl obetovan pro umisteni adresare s
> katalogy ? Nebo jsem neco prehledl ?

 viz predchozi a proc je v katalozich navic definovano yes/no fakt
nevim (ve fileutils.cat jsem to ale nevidel).

                                    Vlada Michl

PS: existuje konference cs na li.org zabyvajici se lokalizaci GNU
projektu. Takze bych chtel navrhnout, aby se ti kteri maji zajem na
lokalizaci do teto konference prihlasili.

Lze to udelat na cs-request na li.cz a do tela dopisu napsat
subscribe.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *