Archivace

Pavel Just just na ais.cz
Úterý Únor 4 11:50:42 CET 1997

On Mon, 3 Feb 1997, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Date: Mon, 3 Feb 1997 14:27:02 +0100 (MET)
> From: "Dan Ohnesorg, admin on power" <Dan na feld.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Archivace
>
> Chtel bych archivovat jeden soubor (cca 30 MB) kazdou noc na pasku,
> je mi celkem jedno, ktery program pro to pouziji, ale mam takovy
> zvlastni pozadavek a nemuzu najit, co by ho umelo splnit. Chci totiz
> ten soubor uchovat ve vsech verzich, proste bych chtel na pasce mit
> label 1.2.97 a soubor, 2.297 a soubor a tak porad dokola.
> [...]
   Myslim si, ze libovolny program, ktery zaznamena i cas zalohy.
Napriklad dump. Zapisovat budete na neprevijeci pasku a posunovat se
programem mt.  Napriklad:

   mt -f /dev/ntape eom    #  Presun na koenc media
   dump ......             #  Archivace
   mt -f /dev/ntape rewind #  Pretoceni na zacatek
   mt -f /dev/ntape offline#  Uvolneni pasky

Vytazeni souboru k danemu datu. Spocitam si podle dnu, kolikaty zaznam
na pasce je z pozadovaneho dne

   mt -f /dev/ntape fsf   pocet_dni
   restore ....
   mt -f /dev/ntape rewind