Ad: Adaptec 2940UW

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Únor 3 17:30:40 CET 1997

Jak si mam vysvetlit nechce ?

Normalne (vetsine) to jde.

> Tak za prve, mate tam taky nejake IDE?
> Pokud ano, musite ho v BIOSove CMOSce disablovat.

Neni pravda.

> Jde o to, ze ten disk, ze ktereho chcete bootovat (jedno jaky OS)
> musi BIOS chsapat jako disk C:

Pokud je tam ext2, ci jiny non-fat fs, tak C: stejne nedostane !

> Pokud je toto splneno, musite mit NAVIC pri konfigurovani LILO
> tento IDE disk FYZICKY odpojeny. To je moje letita zkusenost,
> kterou si neumim dost dobre vysvetlit, pred casem jsem sem
> o tom psal, ale nikdo na to dosud nereagoval.

To je uplne jednoduche - vetsina (spravne vsechny) 32bit os nechodi
pres bios, takze ikdyz napr vydisablujete porty v biosu, tak i blbe
95ky je najdou (pokud tam nejsou jine.) A tak samo je to s (E)ide
(ale i s scsi, ...) - v biosu je disable, ale drier si ho najde.

> Zdravi
>     Petr H.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz