Ad: Adaptec 2940UW

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Únor 4 10:00:20 CET 1997

> To je uplne jednoduche - vetsina (spravne vsechny) 32bit os nechodi
> pres bios, takze ikdyz napr vydisablujete porty v biosu, tak i blbe
> 95ky je najdou (pokud tam nejsou jine.) A tak samo je to s (E)ide
> (ale i s scsi, ...) - v biosu je disable, ale drier si ho najde.

Tak tohle za vysvetleni nepokladam.
Z vasi odpovedi mi nevysvita, jak to udelat, abych pro kazde
kompilaci jadra nemusel rozebirat server - jestli je chyba v moji
nechapavosti nebo nekde jinde a pokud jinde, tak proc.

> Jaromir Zdrazil

Petr Herman