DOSovky klient pro LINUX

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Úterý Únor 4 11:52:25 CET 1997

In article <ales.teska.10.32F70C3B na vslib.cz>, Ales Teska wrote:
>Mam takovy maly problem:
>rozbehal jsem LINUX na siti tzn. jeden server a klientske stanice.
>Sice mi zlobi posta, ale to neni to hlavni.
>Potrebuji zjistit, zda a popripade jak lze bootovat disklessove stanice
>z LINUX serveru a zda existuje jakysi klient pro DOS, ktery umozni
>pristup pomoci TCP/IP na LINUX server.
>
>Tzn: Mit LINUX server a DOS stanice nejlepe diskless
>
>				Diky za pripadne navrhy na reseni

Dobry den,
   podle me je nejlepsi pouzit na Linuxu SAMBA server (protokol
NetBIOS nad TCP/IP) a pro DOS se da primo stahnout Micro$oft
Client (zadarmo!). Originalni URL je
ftp://ftp.microsoft.com/bussys/Clients/...
Pokud vas zajimaji jen klienti, pak je muzete najit take zde na bimbovi:
ftp://bimbo.fjfi.cvut.cz/pub/SAMBA/...

Podle mych skomnych testu je kombinace SAMBA/DOS client ta nejrychlejsi,
co se da mezi DOSem a Linuxem udelat...

Co se tyka diskless podpory, tak s tim nemam zkusenosti :(

    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz