DOSovky klient pro LINUX

Vojtech Pavlik vojtech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 4 23:38:22 CET 1997

> Zdravim vsechny ...
>
> Mam takovy maly problem:
> rozbehal jsem LINUX na siti tzn. jeden server a klientske stanice.
> Sice mi zlobi posta, ale to neni to hlavni.
> Potrebuji zjistit, zda a popripade jak lze bootovat disklessove stanice
> z LINUX serveru a zda existuje jakysi klient pro DOS, ktery umozni
> pristup pomoci TCP/IP na LINUX server.
>
> Tzn: Mit LINUX server a DOS stanice nejlepe diskless
>
> 				Diky za pripadne navrhy na reseni

Diskless stanice jsem zatim neresil, ale pokud jde o sdileni disku,
funguje mi pomoci NFS protokolu velmi pekne, i kdyz ne nejrychleji
XFS v1.86 (free) softwarovy balicek. Je k nalezeni na SimTelu v
adresari nfs.

Rychleji by asi fungovala SAMBA s MS dosovym klientem, nevim, nezkousel
jsem.

S disklessy je ta potiz, ze BOOTROMky predpokladaji Novellovskou
odpoved, ale pokud vim, nejaka firma v Cechach vyrobila i verzi
pro linux.

Vojtech.