CallBack

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Únor 5 12:32:08 CET 1997

Michal Ludvig wrote:

> Zdravim,
> mam linuxovy dial-up server a chtel byxh si zaridit call back. Nevite
> nekdo, jestli to je mozny a pokud ano, tak jak se to dela? Idealni by
> bylo, kdyby to fungovalo nejen pro Linuxe ale i pro predlonsky Windoze
> (na strane klienta, poxopitelne). Chtel byxh to udelat tak, aby se po
> prihlaseni zvolilo cislo, kam se ma zavolat a pak se teprve spustil ppp.

To je velice zajimava otazka. Nase financni situace nam nedovoluje
tuto sluzbu nabidnout nasim uzivatelum, ale premyslel jsem o tom.

Napriklad jednoduchy formular na webu, kde zadate cislo, heslo pro
overeni
uzivatele a nejaky skriptik vam za 30 vterin zavola zpatky.

Je to mozna trochu neohrabane, ale zmlsanym voknarum by jste se asi
zavdecil. Prece nebudou zadavat nejake tel. cislo behem prihlasovani,
kdyz si muzou o neco pozdeji pekne zaklikat v exploreru.

Nekdy v budoucnu, az u nas bude fungovat telefonni sit (tak jak ma),
pujde vyuzit Caller ID. Uzivatel vytoci cislo term. serveru, trikrat
zazvoni a polozi sluchatko. TS dostane telefonni cislo volajiciho,
zkontroluje jeho prava a podle toho mu zavola/nezavola zpet.
Teoreticky bez problemu.
Zousel jsem to rozjet v praxi, ale skoncilo to na monopolu jedne
nejmenovane firmy.

                      pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |