CallBack

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 5 13:15:54 CET 1997

Sice to neni uplne to co chcete, ale pred casem jsem zkousel FORAY
PPP Server, je to share ze simtelu. Nezaregistrovany funguje asi
hodinu. Pokud se na nem povolil call back, tak win95 zobrazily po
pripojeni okno, kde se zadalo cislo, pak polozily telefon a on na to
cislo zavolal. Takze pokud mate win95, tak klient je bezproblemovy,
dokonce vam bude chodit i prihlasovani do novella nebo NT (pokud
povolite na serveru IPX ev. NETBEUI).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.