PCMCIA a ethernet

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Únor 5 17:46:27 CET 1997

Nazdar!

Mam problem nainstalovat ethernetovou kartu Volktek NPL-402CT
na notebook s PCMCIA II.

Zatim se to tvari nasledovne:
Konfigurace: PCMCIA chipset je Vadem VG-468 ( podle programu probe ).
Pokud je karta zasunuta, tak jsou nahrane moduly
pcmem_cs
ds
i82365
pcmcia_core

Ve chvili, kdy ji vydelam se pcmem_cs ztrati. Po opetovnem zasunuti
pocitac dvakrat pipne. Poprve nizky ton, podruhe vyssi (v PCMCIA-HOWTO je
popsan pouze opacny pripad). Na konzolu se napisi nasl.hlasky:
cs: too many tuples for socket 0
cs: overrun in get_next_tuple for socket0
cs: overrun in get_next_tuple for socket0

ve /var/log/messages navic:
pcmem_cs: loading write-protected memory card 'pcmem0'

pokud je karta zasunuta je ve /var/run/stab:
Socket 0: Anonymous Memory Card
0	pcmem	pcmem_cs	0	pcmem0	126	0
Socket 1: empty

V howto bylo popsano jak precist sitovou adresu z takove pametove karty,
ale to se mi nepodarilo (lepe receno nebyla tam). Tak jsem ji opsal
z DOSoveho driveru a dal do /etc/pcmcia/config.opts
module "pcnet_cs" opts "hardwarova adresa"...

A stale to nefunguje.

dalsi veci:
# cardctl status
Socket 0:
	card present, ready, write protect
Socket 1:
	no card

# cardctl config
Socket 0:
	Vcc = 5.0, Vpp1 = 0.0 , Vpp2 = 0.0
Socket 1:

Sitovou kartu jsem kupoval podle SUPPORTED_CARDS takze by to melo byt
v poradku pokud je to ta co je tam napsana (Volktek Ethernet).
V '95 to jede, coz me ponekud irituje.

			Diky za radu
					Davro

Ustav vypocetni techniky MU