PCMCIA a ethernet

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 20 11:09:04 CET 1997

David Rohleder wrote:

| Nazdar!
|
| Mam problem nainstalovat ethernetovou kartu Volktek NPL-402CT
| na notebook s PCMCIA II.

Taky jsem si jich par uzil, ale ted uz to chodi.  Mam IC-Card Ethernet.

> [...]
| ds
| i82365
| pcmcia_core
|
| Ve chvili, kdy ji vydelam se pcmem_cs ztrati. Po opetovnem zasunuti
| pocitac dvakrat pipne. Poprve nizky ton, podruhe vyssi (v PCMCIA-HOWTO je
| popsan pouze opacny pripad). Na konzolu se napisi nasl.hlasky:
| cs: too many tuples for socket 0
| cs: overrun in get_next_tuple for socket0
| cs: overrun in get_next_tuple for socket0
|
| ve /var/log/messages navic:
| pcmem_cs: loading write-protected memory card 'pcmem0'
|
| pokud je karta zasunuta je ve /var/run/stab:

Tady je potiz: cardmgr o Vasi karte prohlasi, ze je to pametova karta,
nikoliv sitova.  (Proto taky to hluboke pipnuti.)  O tom, jak se ktera
karta zaradi, se rozhoduje podle jejiho jmena, ktere si z ni pcmcia-cs
precte, kdyz ji zasunete.  Pak se snazi najit nejake udaje o ni v
souboru /etc/pcmcia/config nebo /etc/pcmcia/config.opts.  Nevim jak
Vy, ja tam o zadnem Volkteku nemam ani zminku.  Proto bych doporucoval
nasadit postup, ktery je v PCMCIA-HOWTO popsany jako `3.8. How do I
tell cardmgr how to identify a new card?'

Ja mam dost obdobny setup, a kdyz je karta ve slotu, mam nahrane
moduly pcmcia_core, i82365, ds, 8390, pcnet_cs.  Vase dalsi problemy
uz mohou odpadnout, pokud prinutite cardmgr, aby spravne urcil typ
Vasi karty, a pokud je Vase sitova konfigurace o.k.

Jan Dvorak ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )