Client samby nenajde server

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Únor 5 21:05:42 CET 1997

Zdravim,

mam ke svemu linuxu pripojen 1 pocitac pod Win95 jako client pomoci samby.
Vse probihalo zcela v poradku az do upgrade na RH 4.0, kdy Win95
po startu nemohou najit linuxovy stroj (server),
coz drive uspesne probihalo.
Pres vsechnu snahu se mi nepodarilo situaci zlepsit, spise naopak :-((
Pritom spojeni je navazane, ping, arp atd. davaji ocekavane hodnoty.

Nemohl by me nekdo nasmerovat na nejaky navod, nebo mi poslat
(asi na soukr. e-mail) svoje nastaveni Win a linuxu?

S diky

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group