Instalace RH4.1 z HDD

Pech Jiri pech na lynx.zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 6 07:30:07 CET 1997

     Mam problem. Byl jsem nahlodan tim, jak vsichni zde vychvaluji RH a
proto jsem opustil svuj oblibeny Slackware 3.1 a pokusil jsem se
instalovat RH 4.1. Bohuzel instalace pres FTP se mi nedari. Tuhne to
vzdy asi v jedne tretine (z duvodu preruseni kontaktu?). Proto jsem si
instalaci stahl na HDD a pokusil se instalovat odtud. Instalacni program
mi vsak hlasi, ze nemuze najit soubor skeleton.cgz.  Jak je treba
nastavit adresarovou strukturu, aby byl tento soubor nalezen? Ja jsem ji
vytvoril tak jak je na Sunsite. Je vubec instalace u teto verze z HDD
mozna?

Dekuji za vsechny odpovedi.

Jiri PECH