e2fsck run

Martin Simek simekm na kiv.zcu.cz
Čtvrtek Únor 6 09:22:18 CET 1997

PETR BLAHA wrote:

> Zdravim vsechny
>
> Vcera jsem "musel" resetovat linux. Mam na disku cerstve nainstalovany
> redhat. Zkousel jsem bezet e2fsck a zpousta depresivne varovnych hlasek
> prestala. Pri shutdownu linux hlasil nekolikrat EXT2: inode 1212xx?? bad
> coz k optimismu neprida. Stale vsak pri startu pise root partision /dev/sda2
>  not checked run e2fsck recomendly .  Nevite presnou syntaxi e2fsck a
> jak treba zjistit , ktere soubory byli poskozeny ?

Ja sem musel Linuxe taky jednou vyresetit, a od ty doby porad hlasi:
EXT2-fs warning: part. xx not checked run e2fsck recomended. Tohle hlasi
az pri premountovani ro, ale jinak to bezi porad vsechno v poradku.
Co s tim, mam to nechat?
 Martin Simek
 Katedra informatiky a vypocetni techniky
 Zapadoceska univerzita Plzen

 tel.: +42 +19 2171 / 539
 mail: simekm na kiv.zcu.cz
 www : http://home.zcu.cz/~simekm