e2fsck run

Petr Vicherek petr na ied.com
Pátek Únor 7 06:40:03 CET 1997

Martin Simek wrote:

> Ja sem musel Linuxe taky jednou vyresetit, a od ty doby porad hlasi:
> EXT2-fs warning: part. xx not checked run e2fsck recomended. Tohle hlasi
> az pri premountovani ro, ale jinak to bezi porad vsechno v poradku.
> Co s tim, mam to nechat?
> --

  nabootujte treba c single-user modu, spustte teda ten fsck -N
/dev/hda?
a on vam napise, co by rad opravil. Pak to spustte fsck -r /dev/hdx#
a reknete si, co chcete a co nechcete opracit. Man fsck, e2fsck by snad
melo fungovat i v single user modu.
  Potom v /lost+found najdete co, co nemohl opravit.

--
                                                     Petr Vicherek

 Gloria in excelsis Deo et in terra pax hominibus bonae voluntatis