SNMP & spol.

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Únor 6 18:53:25 CET 1997

Ahoj,
Zacal sem se trochu vrtat v snmp a mam nekolik problemu:

1) Skoro vsechno se chowa read-only. Jedina vec, kterou se mi pomoci
snmpset povedlo zmanit je system.sysName a sysLocation. Ostatni (treba
interfaces.*) se sice tvari, ze se mi to zmenilo (snmpset vrati jako ze
jo a snmpget mi to potvrdi), ale ve skutecnosti nic. Treba nastavim
interface z 'up' do 'down', cimz bych ho mel vypnout (jako v ifconfigu)
ale nestane se tak... ifconfig s nim pracuje jako by stale byl 'up'. Nevi
nekdo, jak se to dela??? Mam RH4.0 a v nem cmu-snmp nastaveny tak jak to
bylo. Nema k tomu nekdo dokumentaci??? Vono u toho nic neni (krome
strucnych man-pages).

2) Neexistuje pro linux neco jako HP-OpenView nebo podobne treba i
textove ovladatko?

Pokud nekdo vi a povi tak dik.

Michal Ludvig