Pentium-RPMS/4.1

xpickam xpickam na hwlab.felk.cvut.cz
Pondělí Únor 10 00:39:38 CET 1997

Vojtech Filip wrote:

>   Muzu risknout tyto baliky, kdyz nemam Pentium, ale K5? Predpokladam,
> ze to bude OK, ale pro jistotu - mate s tim nekdo nejake zkusennosti?
>
>       Vojta

  Muzes je pouzit (u me behaji na Cx 6x86). Baliky optimalizovane pro
pentium se muzou pouzit i na i386 (akorat budou pomalejsi).
  Nevim, jestli jsou baliky pro Pentium tak uplne nutne. Celociselne
programy se nezrychli (meril jsem to jak na Pentiu i na 6x86) , vyznam
maji u matematiky (floating-point cisla). Tam je zrychleni asi 25 % u
Pentia a 20 % u 6x86.

                             Zdravi
                                 Marek
                                   <xpickam na hwlab.felk.cvut.cz>