AHA 2940UW + Quantum XP32150W

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pátek Únor 7 14:58:56 CET 1997

Dobry den,

tuhle jsem se tu rozplyval nad tim, jak skvele mi zatim chodi Adaptecy
na strojich vybavenych pouze SCSI, ale nyni jsem narazil: kolega
vymenil disky a radic, AHA2940 za AHA2940UW, dva 'narrow' IBM za v
subjektu zmineny 'wide' Quantum (snad Quantum Atlas?). Instalace LILO
v RH4.0 i s "novou" supplement disketou spadne. Nainstaloval tedy LILO
rucne (zadne vyhruzne hlasky), ovsem pri bootu se objevi jenom L a pak
chybove kody "01 01 01 ..", o nichz manual pravi "This shouldn't
happen" a cosi o tom, ze to muze byt pristupem na disk nepodporovany
BIOSem. Dobra, ale ten disk v DOSu chodi a pokud nenainstaluju RedHat,
ale S.U.S.E. se stejnou verzi LILO (19), vse bezi jako vino. Zajimave
je, ze ty binarky z RH a S.U.S.E. se lisi (jine knihovny?). Nicmene
ani instalace pomoci S.U.S.E. binarky LILO na RH 4.0 nepomuze.

Nema nekdo ideu, co bych mohl zkusit pred tim, nez tu masinu zacnu
po kouscich rozebirat?

Nevim, jaky ma ta masina chipset - obavam se, ze neco od Intela.
Nezkousel jsem tam jeste vnutit 4.1 - zatim bych radsi prisel na to,
proc 4.0 blbne.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria