Vyreseno: AHA2940UW + Quantum XP32150W

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pátek Únor 7 16:51:43 CET 1997

Dobry den,

jako prvni kousek jsem zkusil nainstalovat RH 4.1 - proslo nakonec v
pohode.  A kdyz tohle chodi, nebudu s tim dale experimentovat.

Mimochodem: vytvoril jsem behem instalace take jednu partition na DOS;
v prvnim pruchodu jsem ji pridal do lilo.conf - LILO se nenainstaluje,
protoze v te DOS casti neni nic bootovatelneho. RedHat pouze prohlasi,
ze to nejde, zadna blizsi chybova hlaska neni. Prisel jsem na to, az
kdyz jsem zkousel nainstalovat LILO rucne (ehm, mozna je to v
manualech, ktere jsem necetl). Instalace jenom pro Linuxovou partisnu
sla bez problemu.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria