Re2: Dva COMy na jednom IRQ.

Kybic Jan student 5_96_97 k335 xkybic na sun.felk.cvut.cz
Pondělí Únor 10 11:15:10 CET 1997

> COMum je treba priradit ruzna IRQ - aspon tak se to vsude pise, vcetne
> Serial-HOWTO:
To jsem si take precetl, ale v mem pripade to nejde, jelikoz ani
motherboard, ani univerzalni karta si jine IRQ vnutit nedaji. Nicmene
fakt, ze oba porty na jednom IRQ funguji pokud je nepouzivam soucasne me
utvrzuje v myslence, ze pozadavek ruznych IRQ neni mozna tak striktni.
Navic jeden ze seriovych portu je integrovan na MB, takze uz by s tim
konstrukteri mohli pocitat a podle mne taky pocitali.

Studoval jsem drivers/char/serial.c a mam dojem, ze tam funguje jakysi
multiplexing interruptu k ruznym portum, je-li to potreba, t.j. interrupt
se zpracuje driverem prislusnym otevrenemu zarizeni. Ale moc tomu jeste
nerozumim.

Tentyz problem nastava u multiport karet, tam je taky jeden interrupt na
vice portu a funguje to. Tak proc ne COM1 a COM3?

Jak jsem rekl, nijak zvlast me to nepali, jenom zajima.

Honza