Re2: Dva COMy na jednom IRQ.

Zbynek Pospichal zbynek na bigfoot.com
Středa Únor 12 08:12:03 CET 1997

Kybic Jan student 5_96_97 k335 wrote:

> Tentyz problem nastava u multiport karet, tam je taky jeden interrupt na
> vice portu a funguje to. Tak proc ne COM1 a COM3?

 To je jednoduche - z hardwarovych duvodu. Vetsinou COM1 a COM3 mate
kazdy na jinem
adapteru a pak jsou ty obsluhujici obvody (napr. 16550) jsou zapojeny -
velmi zjednodusene receno - vlastne paralelne vedle sebe vuci obsluze
IRQ (i kdyz samozrejme maji jine adresy). No, a s tim se u beznych
seriovych portu proste jaksi nepocita.
 Pokud chcete seriovou kartu s 6porty s 16550A za cca 2000 Kc, zkuste
BocaBoard, s linuxem
ho mam tak nejak zprovozneny (i kdyz se mi porty na nem hlasi jen jako
cua* a ne jako ttyS*,
ale vzhledem k tomu, ze na tom mam LL, tak mi to nevadi)

---
Greetings from
                    Zbynek

//  2:420/22 na FidoNet, Team OS/2 member, NetMag administrator
//  OS/2, Unix [Linux, System V, SCO, BSD], networks and C/C++ wizard
//  Use WWW client and see NetMag at http://194.212.98.5/