PAM authentication failed

Demax spol. s r.o. demax na linux.dodo.sk
Pondělí Únor 10 14:02:08 CET 1997

Hi !

Mam takyto problem:
Skusal som urobit to, aby sa uzivatel mohol
prihlasit na server bez toho aby musel
napisat login a heslo, cize sa prihlasuje
iba raz na 2 pocitace. Skusal som to urobit
cez hosts.allow ale nechce to ist.
V /var/log/messages vypisuje nieco ako :

Feb 10 13:35:31 bigmax rlogind[846]: PAM authentication failed for in.rlogind
Feb 10 13:35:32 bigmax login: FAILED LOGIN SESSION FROM palo FOR , User not known to the underlying authentication module

Mohol by mi niekto povedat, co to je za sprava a ako
ju riesit ?

Dalsi problem mam s tym, ze mam tlaciaren lpps, je to las.jet 4.
Mam na nu filter na postscript. V /var/log/messages mi vsak stale
pise :
Feb  7 09:29:58 bigmax lpd[6423]: restarting lpps
a to aj 100-200x.
Tlac funguje, ale iba pre 1-2 strany. Potom mi vypisuje ze
nieje lpd daemon nainstalovany. Musim dat lpt.init stop a potom
lpt.init start, ale zase to vytlaci len 1-2 strany a koniec.

Co to moe byt ?

vopred thanks ...
bye
Tief