PAM authentication failed

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 10 16:12:12 CET 1997

>[...]
>V /var/log/messages vypisuje nieco ako :
>
>Feb 10 13:35:31 bigmax rlogind[846]: PAM authentication failed for in.rlogind
>Feb 10 13:35:32 bigmax login: FAILED LOGIN SESSION FROM palo FOR , User not known to the underlying authentication module
>
>Mohol by mi niekto povedat, co to je za sprava a ako
>ju riesit ?

za prve bych se zkusil podivat do /etc/pam.config; je tam nastaven rlogin?
asi takhle (upozornuji, ze vase konkretni konfigurace se muze trosku lisit):

# rlogin authorization
rlogin   auth       required  /lib/security/pam_securetty.so
rlogin   auth       sufficient   /lib/security/pam_rhosts_auth.so
rlogin   auth       required  /lib/security/pam_unix_auth.so
rlogin   account    required  /lib/security/pam_unix_acct.so
rlogin   password   required  /lib/security/pam_unix_passwd.so
rlogin   session    required  /lib/security/pam_unix_session.so

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael