Ultrastor SCSI radic nechce nechat zformatovat disk

Dan Ohnesorg Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 10 18:30:08 CET 1997

Chtel jsem instalovat redhat 4.1 na postarsi 486 s Ultrastor radicem.
Naslo ho to, ale upozornilo mne to, ze by mel mit cerstvejsi BIOS na
radici. Kdyz install zacal mkexfs (mozna se to jmenuje trochu jinak)
tak se obrazovka naplnila hlaskami:
U14F0:ihldr, mbox 1, err 0x92:0, target 0:0, pid 21345, count 2100
pricemz mbox neco se meni a count rovnomerne naskakuje po jedne. Asi
na count 20000 mne to prestalo bavit a resetnul jsem to. Ale dalsi
pokus to same. Chapu, ze je asi opravdu problem v biosu, ale ten se
tezko meni. Nemel by nekdo nejakou jinou ideu?

diky
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
bud vlastnimi schopnostmi,
anebo hlouposti jinych.