IP masquerading a ftp, ping

Ondrej 'Feela' Filip feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 10 18:44:59 CET 1997

On Mon, 10 Feb 1997, Petr Barta wrote:

> Ahoj vsichni,
> 	opet mam problem a hledam nekoho, kdo mi pomuze: Mam dial-up sit s
> jednou pevnou IP adresou a nekolika pocitaci na privatnim ethernetu
> (adresy 192.168.1.0/24). Masquerading na telnet a web jsem rozchodil, ale
> nemuzu nastavit ipfwadm tak, abych na klientech mohl stahovat pomoci
> ftp-cka soubory z Internetu. Dalsi problem je s ping-em, ale ten me az tak
> nepali, to ftp-ko je podstatne dulezitejsi. Mam jadro 2.0.28,
> ipfwadm.2.3.0. Precetl jsem manualy a nektere dalsi napovedy, ale s timhle
> si nevim rady.

> [...]
Pro masquerading protokolu ftp je treba mit v jadre modul ip_masq_ftp.o. (
Dalsi specialni podporu vyzaduje nap. irc a real audio ) Pomoci programku
ipfwadm povolte masqueradovani portu ftp a ftp-data ( 20,21 ). Pak by melo
byt vse OK.
				Feela

|      Ondrej Filip        |  E-mail:        feela na ipex.cz                  |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |