html a htm v linuxu

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Úterý Únor 11 22:08:13 CET 1997

> Nevite nahodou nekdo v cem muze byt chyba, kdyz se mi pod MS Explorerem
> zobrazuji soubory s priponou *.htm normalne ale v NN se mi zobrazuje misto
> stranky jenom zdroj? Kdyz zmenim priponu na *.html, tak se mi v obou
> browsrech zobrazuje normalne.
>
> Nekdo mi myslim rikal, ze je to spatna konfigurace Linuxu, ale uz nerekl
> kde co zmenit :-(

Zkusil bych soubor mime.types. Ten se muze nachazet na ruznych
mistech, treba /home/httpd/conf/ nebo /etc/httpd/conf/ nebo
/usr/local/etc/httpd/conf/ nebo tak nejak, ale to uz najdete.

Tam do radku application/html dopsat za html jeste htm
Pak restartovat httpd a doufat :-)

Michal