html a htm v linuxu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Únor 12 12:41:02 CET 1997

Michal Ludvig wrote:

> Zkusil bych soubor mime.types. Ten se muze nachazet na ruznych
> mistech, treba /home/httpd/conf/ nebo /etc/httpd/conf/ nebo
> /usr/local/etc/httpd/conf/ nebo tak nejak, ale to uz najdete.
>
> Tam do radku application/html dopsat za html jeste htm
> Pak restartovat httpd a doufat :-)

mozna bude lepsi se podivat v options|general|helpers, tam se nastavuje
mime typ pro priponu, kdyz neni typ zjistitelny od serveru. Vyse uvedeny
resi problem na strane serveru. tohle resi problem na strane klienta
(zvlaste kdyz rikate, ze to s exploderem funguje)

					Edheldil