Regular expression

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Únor 13 08:11:26 CET 1997

elzet na bajt.cz wrote:

> Regularni vyraz moc pekne nezni, nehlede na to, ze je v tom zamontovan
> spis smysl pravidelnosti (jak casove, tak vzhledove).

To asi myslite spise regul_e_rni

> Nejblizsi puvodnimu smyslu je "predpisovy vyraz", coz nasim usim zni
> ponekud byrokraticky. Ale znamena to, ze takovy vyraz je spolehlivy,
> protoze predpisove prijaty.

Myslim, ze se shodneme na terminu 'vyraz' pro 'expression'.
No a termin 'regularni' se bezne pouziva (teda - v urcitem okruhu lidi
;-) - aspon na skole do nas hustili regularni gramatiky a pod.

BTW: adresa konference se zmenila na linux na muni.cz

					Jarda Benkovsky