Boot manager

Tomas Mrazek tmrazek na julie.pf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 13 08:36:56 CET 1997

Hi all,
Jelikoz si chci nainstalovat na svuj pocitac s Win95 operacni system Linux
jako druhy system, mel bych takovou otazku. Jakym zpusobem pak muj pocitac
bude bootovat, ktery system se zavede. Slysel jsem o boot manageru, ktery
mi umozni vybrat si, ktery system zavest. Ale kde takovy programek sehnat.
Vim o jednom, jmenuje se System Commander, ale to neni sharware ani
freeware. Poradte mi please, kde by se dal sehnat tento nebo nejaky jiny
podobny.

                  |  TOMAS MRAZEK                           |
                  |  Pedagogical faculty                    |
                  |  South Bohemia university               |
                  |  CZECH REPUBLIC                         |
                  |  E - Mail: tmrazek na julie.pf.jcu.cz      |
                  |  Phone Number - privat: 038/722 08 08   |