Zacatecnik

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 13 08:45:35 CET 1997

: 1. Kterou distribuci mam zvolit - Slackware nebo RedHat ?

	Stoji-li otazka takto, pak RedHat. I ja pouzivam RedHat,
ale otazka by mela spis stat "RedHat nebo Debian"? A tuto otazku zde
nepokladejte, nebo vyvolate dalsi flame war.

: 2. Kterou verzi mam zvolit ? (jde mi vice o stabilitu a funkcnost nez o
: nejmodernejsi vykriky)

	RedHat 4.1 je "stabilizujici" verze -- neobsahuje vsechno nejnovejsi,
ale ma _spoustu_ security patches (na libc, na NetKit-B, a podobne).

: 3. Jak sw ziskat (moje pripojeni na inet 33 600 bps), kde PRESNE na
: sunsite.mff.cuni.cz se to nachazi (nejak se nemuzu trefit do toho spravneho
: adresare)

	/OS/Linux/Dist/redhat, rekl bych. Anebo pokud jste blize Brnu,
zkuste ftp.fi.muni.cz:/pub/UNIX/linux/distributions/redhat/redhat-4.1/

: 4. Jsou jeste dalsi moznosti ziskani, jina lepsi distribuce ... .

	Treba koupit nebo vypalit CDcko. Nebo donest disk k nejakemu
stroji s rychlejsim pripojenim do Site.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]