Zacatecnik

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 12 19:49:53 CET 1997

Jan Salva (salvaj na fw.anet.cz) wrote:
: Zdravim vsechny pritomne.
:
: Mel bych jednu malou velkou prosbu. Rad bych se naucil pouzivat Linux, ale
: hned na pocatku mam nekolik "neresitelnych ?" problemu. Jsou to uplne
: zacatecnicke dotazy, ale uzivatele Linuxu jsou pry velmi kamaradsti. Treba
: vas bude zase o jednoho vic ...
: Tak tedy:
: 1. Kterou distribuci mam zvolit - Slackware nebo RedHat ?

Zakladas na dalsi 'nabozenskou valku'. Podle me nejradsi ani jedno
ani druhy :-). (Ale kdybych si MUSEL vybrat jedno z toho, vzal bych
RedHat).

: 2. Kterou verzi mam zvolit ? (jde mi vice o stabilitu a funkcnost nez o
: nejmodernejsi vykriky)

Posledni. Nejnovejsi kterou sezenes. Redhati ti stejne daj stabilni kernel.

: 3. Jak sw ziskat (moje pripojeni na inet 33 600 bps), kde PRESNE na
: sunsite.mff.cuni.cz se to nachazi (nejak se nemuzu trefit do toho spravneho
: adresare)

Mozna si nekde sezen CD-cko. Tahat 20+Mb po modemu mi pripada silene.

: 4. Jsou jeste dalsi moznosti ziskani, jina lepsi distribuce ... .
: Za vsechny odpovedi vam vsem predem moc dekuji.

Je.
: --
: Honza Salva
: salvaj na fw.anet.cz

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+