Boot manager

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Únor 13 09:14:06 CET 1997

Tomas Mrazek wrote:

> Hi all,
> Jelikoz si chci nainstalovat na svuj pocitac s Win95 operacni system Linux
> jako druhy system, mel bych takovou otazku. Jakym zpusobem pak muj pocitac
> bude bootovat, ktery system se zavede. Slysel jsem o boot manageru, ktery
> mi umozni vybrat si, ktery system zavest. Ale kde takovy programek sehnat.
> Vim o jednom, jmenuje se System Commander, ale to neni sharware ani
> freeware. Poradte mi please, kde by se dal sehnat tento nebo nejaky jiny
> podobny.

Uplne na to staci LILO v Linuxu. Nainstaloval jsem Linux,
LILO umistil do Linuxove partition, nainstaloval Kwokna,
z diskety nabootoval Linux a fdiskem nastavil Linuxi
partition opet jako bootovaci a je to v pohode.

(Jednodussi by samozrejme bylo nejdrive instalovat
wokenice a teprve pak Linux a LILO, ale i vyse uvedeny
zpusob funguje)

				Edheldil