Spooling posty

Jaroslav Pribyl pribyl na space.cz
Čtvrtek Únor 13 11:47:37 CET 1997

Zdravim vsechny,

   potreboval bych se tu odvas dozvedet, jak seto ma zaridit, aby na
serveru meho providera cekala posta pro celkem tri domeny a cekala, az
se pripoji muj linux. Tento linux slouzi jako server pro nasi LANku a
chci pouzit komutovaneho spojeni pro celou sit. Nepotrebuji surfovat,
jde mi jen o postu. Zajima me, co se musi zadat nameserveru na mem
linuxu a u providera.

   Domnivam me, ze u providera by melo byt neco jako primary master a u
mne primary slave - jestli je to nesmysl, tak me prosim nekamenujte ...

   Zaroven bych chtel pozadat vsechny mistni odborniky o radu jak
nastavit vse potrebne na me strane tak, aby stroj volal dejme tomu kazde
dve hodiny k providerovi a stahnul vsechnu postu pro zminovane tri
domeny.

    Dekuji vsem predem za pomoc

			Priba