Spooling posty

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Čtvrtek Únor 13 13:58:08 CET 1997

On Thu, 13 Feb 1997, Jaroslav Pribyl wrote:

> Zdravim vsechny,
>
>    potreboval bych se tu odvas dozvedet, jak seto ma zaridit, aby na
> serveru meho providera cekala posta pro celkem tri domeny a cekala, az
> se pripoji muj linux. Tento linux slouzi jako server pro nasi LANku a
> chci pouzit komutovaneho spojeni pro celou sit. Nepotrebuji surfovat,
> jde mi jen o postu. Zajima me, co se musi zadat nameserveru na mem
> linuxu a u providera.

Tak treba CESNET to resi jako prideleni pevne IP adresy pri zavolani a
pak je v DNS MX zaznam, ze se ma posta posilat pres SMTP na tuto adresu.
Je nutne akorat rici zakaznikovi, aby si dejme jednou za tri dny zavolal
na server, jinak se posta vrati jako nedorucitelna. Potiz je mozna v tom,
ze sendmail se diva na postu treba kazdych pet minut, takze to spole
treba az po te dobe.

R.V.

>     Dekuji vsem predem za pomoc
>
> 			Priba

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		          http://cache.osanet.cz: |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |